Zatvori
Sveučilište u Splitu podržava UN-ove ciljeve održivog razvoja

Povijest

Odlukom Senata Sveučilišta u Splitu donesenoj na 122. sjednici od 29. svibnja 2025. godine donesena je Odluka o osnivanju znanstveno-nastavne sastavnice (podružnice) pod nazivom Agromediteranski fakultet bez pravne osobnosti. Agromediteranski fakultet je kao znanstveno-nastavna sastavnica sa statusom podružnice Sveučilišta u Splitu osnovan 13.10.2025. godine upisom u sudski registar.
U sklopu Agromediteranskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, provode se dva akreditirana studijska programa:
Sveučilišni prijediplomski studij Mediteranska poljoprivreda Sveučilišta u Splitu ustrojen je 2019. godine kada je upisana prva generacija studenata. Senat Sveučilišta u Splitu donio je na 10. sjednici održanoj 30. travnja 2019. godine Odluku o osnivanju studijskog programa preddiplomskog sveučilišnog studija Mediteranska poljoprivreda. Ministarstvo znanosti i obrazovanja izvršilo je 05. lipnja 2019. godine upis predloženog studijskog programa u Upisnik studijskih programa te je Sveučilište u Splitu steklo pravo za njegovo izvođenje.
Sveučilišni diplomski studij Agronomija Mediterana ustrojen je 2024. godine kada je upisana prva generacija studenata. Senat Sveučilišta u Splitu je na 103. sjednici održanoj 25.04.2024. godine donijelo Odluku o prihvaćanju sveučilišnog diplomskog studijskog programa Agronomija Mediterana. Agencija za znanost i visoko obrazovanje je 22. studenog 2024. godine nakon provedene inicijalne akreditacije godine izdalo dopusnicu za izvođenje studija te izvršilo upis u Upisnik studijskih programa te je Sveučilište u Splitu steklo pravo za njegovo izvođenje.
Pokretanje Agromediteranskog fakulteta kreirano je na znanstvenim i praktičnim spoznajama do kojih se došlo na temelju poznavanja i izučavanja odnosnih fakulteta i pripadajućih studijskih programa koji se prakticiraju na renomiranim visokim učilištima, kao i poznavanja potreba tržišta rada. Tom se prilikom posebno vodilo računa o povezanosti s lokalnom zajednicom, kako u pogledu uključivanja lokalne zajednice u izvedbu studijskih programa, tako i obratno, odnosno angažmana studijskih potencijala u rješavanju potreba lokalne zajednice.